Dis-T תפיץ את פתרונות ארקסרב בישראל

מדובר בשחקנית חדשה בשוק הפצת פתרונות IT - בראש החברה עומד רועי רופא, שעד לאחרונה שימש מנכ"ל Arrow ECS

Dis-T תפיץ את פתרונות ארקסרב (Arcserve) בישראל.

מדובר בשחקנית חדשה בשוק הפצת פתרונות IT. בראש החברה עומד רועי רופא – המשמש מנכ"ל ובעלים שלה – שעד לאחרונה שימש מנכ"ל Arrow ECS. לפני כן שימש בכמה תפקידי ניהול, ניהול מכירות ופיתוח עסקי בסלקום, בבזק בינלאומי ובתדיראן טלקום.

ארקסרב מספקת פתרונות להגנה על המידע, להמשכיות עסקית ולאבטחת המידע המוגן עבור ארגונים ועסקים קטנים, בינוניים וגדולים. פתרונות הגנת הנתונים שלה עוזרים לנהל ולהגן על נתונים קריטיים במערכות וביישומים, ועושים זאת בסביבה המקומית, או בענן. ארקסרב הייתה חטיבה ב-CA עד שנרכשה ב-2014 על ידי חברת השקעות אמריקנית. מאז הרכישה עברה החברה תהליך השקעה מסיבי בפיתוח ושדרוג פתרונותיה ומערך המכירות והשותפים שלה ברחבי העולם. כיום, ארקסרב מספקת פתרונות הגנה על המידע לקשת רחבה של פלטפורמות ואפליקציות, עבור סביבות פיזיות, וירטואליות ובענן של ארקסרב.

"אנו שמחים להפיץ את פתרונות ארקסרב בישראל", אמר רופא, "אני מעריך שנגדיל את המומנטום הגובר והולך של החברה בשוק הישראלי ונביא לאימוץ המוצר אפילו בקצב גבוה יותר מזה של השנתיים האחרונות".

שחר לסרי, מנהל אזורי של ארקסרב, הוסיף, כי "רכישת StorageCraft על ידי ארקסרב תביא להיצע מוצרי חומרה, תוכנה וענן רחב עוד יותר. כך, יחד עם Dis-T נספק פתרונות איכותיים למגוון רחב יותר של לקוחות".

ארקסרב: כדורגל ומינגלינג עם לקוחות ושותפים על "הגג של יפו"

כמעט 150 אנשים נרשמו והשתתפו באירוע של הקרנת חצי גמר היורו שיזמה ארקסרב.

האירוע התקיים על גג מלון בוטיק בשוק הפשפשים שביפו ("הגג של יפו"), עם נוף מדהים של הים, השקיעה וכיכר השעון מצד אחד, ומצד שני ובהתאם לאירוע – נוף לאיצטדיון בלומפילד המחודש והמרשים, וכמובן שלושה מסכי ענק.

 

באירוע הכריזה ארקסרב רשמית על רכישת סטורג'-קראפט, השיקה את גירסה 8.0 של מוצר הדגל שלה – UDP (Unified Data Protection), ואף הודיעה על מינוי מפיצה מקומית רשמית – Dis-T בניהולו של רועי רופא (לשעבר מנכ"ל ארו ישראל).

 

באירוע נצפו בכירים מתחום האינטגרציה, וכן לקוחות ארקסרב ממגזרים שונים (כללית, קבוצת ניסקוארניקסבי"ח מעייני הישועה ורבים אחרים).

מנהל ה-IT של מעייני הישועה, מקס קרבט, אף גרף IPAD חדש בהגרלה שהתקיימה במהלך המשחק.

לא מצאנו אף אישה בתמונות… מה זה, אין נשים שאוהבות כדורגל?

Dis-T תפיץ את פתרונות ריזולב בארץ

ריזולב – המציעה פתרונות IT Automation לשוק ה-SME/ENT – רכשה לפני מספר חודשים את אייהו הישראלית.

חברת Dis-T הודיעה על חתימת הסכם הפצה עם חברת ריזולב (Resolve), שמציעה פתרונות IT Automation לשוק ה-SME/ENT.

המוצר המרכזי שריזולב מציעה הינו פתרון לניהול תהליכים אוטומטיים בכל רמות ה-IT (ביניהן Network Operation / Security Operation / Infrastructure).

אייהו (Ayehu) – שנרכשה לפני מספר חודשים על ידי ריזולב האמריקנית – מעניקה פתרונות נוספים ומשלימים לפתרון הראשי. אחד הפתרונות המשלימים המתווספים הינו פתרון ה-Discovery and Dependency Mapping, המעניק מיפוי ותמונה מלאה על הרשת לכל נקודות הקצה עד לרמת האפליקציות המותקנות באתר הלקוח.

"ריזולב (אייהו), עם וותק של למעלה מ-15 שנים בשוק הישראלי ומותקנת בלמעלה מ-40 חברות אנטרפרייז, מספקת תהליכים אוטומטיים לארגונים ועסקים בינוניים וגדולים. פתרונות אלו מעניקים מעטפת כוללת עם שאר הפתרונות שהחברה מפיצה. Dis-T מתמקדת בפתרונות שיכולים להוביל את השותפים והלקוחות לרמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר. אנו שמחים שחברת ריזולב מאמינה בנו וביכולות שלנו ובחרה בחברת ההפצה Dis-T להוביל את הפתרונות בשוק המקומי", אמר רועי רופא, המנכ"ל והבעלים של Dis-T.

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת Dis-T, שיתוף פעולה זה מהווה אבן דרך נוספת בהרחבת השותפים שלנו בישראל, על מנת לתת ללקוחות הנאמנים שלנו להמשיך לקבל שירות ומענה מעולה לכל דרישה, ומאחלים המשך שיתוף פעולה פורה ומוצלח בשנים הבאות", אמר גבי ניזרי, לשעבר מייסד ומנכ"ל אייהו והיום סמנכ"ל אסטרטגיה בריזולב.